onsdag 9 juni 2010

Kisspölar här och där

Hej på er!
Jag sitter och väntar på att få åka iväg till jobbet och spendera några timmar där. Det ska helt ärligt bli väldigt roligt och jag ser verkligen fram emot att få skiva skinka hela eftermiddagen! Brutalt konstigt, jag vet... *s*

Idag på morgonen vaknade jag till av att Kelly kom in till mig. Hon beordrade mig som vanligt att gå upp och göra välling till henne medan hon låg kvar och gottade sig i min varma säng. *muttrar* Tänk så skönt när hon blir stor nog att göra den själv! Om hon fortfarande dricker välling då dvs... *s*
En stund senare går hon upp och sätter sig i soffan, och då ser jag en stooor blöt fläck på lakanet uppe vid huvudkudden där hon suttit precis innan. Kiss... Det blev påslakan-tvättardags helt enkelt. Hon är jätteduktig med att säga till när hon är kissnödig, även när hon har blöja på sig och går allt som oftast utan blöja här hemma. Visst händer det många olyckor, men vad gör det! Hon ska vara blöjfri till slutet på sommaren har jag bestämt, och hittills går det kanonbra! :)

Idag är hon hos sin dagmamma mellan kl 11 och 16. Då hämtar min syster upp henne och tar med henne hem till päronen medan jag jobbar klart. Det är värdelöst det här med tiderna! Jag slutar ju 18.15 ganska många dagar nu i sommar, och jag får inte hämta henne på dagis senare än klockan 18. Tur jag har så snälla föräldrar som ställer upp så mycket de kan! <3

Nu ska jag torka håret och läsa vidare i New Moon. Snart kommer tredje delen av Twilight ut, och tills dess vill jag ha läst ut den tredje boken.
Ha en underbar dag mina fina läsare!
With love/Cecilia

Inga kommentarer: