söndag 13 juni 2010

Life is life

Hej mina fina läsare!
Dagen har varit fylld med ögontics för min del. Jobbade några timmar, och var i ärlighetens namn rätt nervös för att larma av och allt det där. Men, jag lyckades knappa in rätt kod, så Securitas slapp komma den här gången. Iofs hade jag inte blivit särskilt ledsen om en snygg vakt kommit och tittat till mig. *s* ;)

Kelly fick umgås med min kära syster under tiden, och hade tydligen haft roligt. Tråkigt nog fick jag inte chansen att spendera min sista dag den här mammaveckan med henne... Vi hann spela lite fotboll i vardagsrummet, och hon hann dissa min matlagning innan vi packade ihop oss och gick iväg till pappa Martin. Jag har inte varit barnledig mer än fyra dagar på två veckor, och faktiskt så är det inte hälsosamt. Nu var hjärnan nästan inställd på att fortsätta ha henne hemma 24/7, och då blir det lite snopet när man plötsligt har en hel vecka att utnyttja på egen hand...
Jag ska åtminstone hitta på massa roliga saker så veckan flyger förbi. Jag får lön på tisdag och då blir det en tripp till Kalmar. Lovely! Jobb, party och vännerna är mitt obligatoriska tidsfördriv för att skapa en bra vecka, och bra kommer den att bli! :)

Jag fick schemat för resen av sommaren idag, och såg till min förtjusning (säger jag nu...) att jag jobbar i stort sett varje dag hela andra perioden. Massor av pengar till min tomma kassa! :D Barnhelgerna fortsatte som tur var att vara helt lediga, så vi kommer kunna hitta på lite kul också jag och prinsessan. Underbart!

Näh, jag känner att jag behöver sömn nu. Bjuder er på en bra låt innan jag bäddar ner mig för natten. Sköt om er!
With love/Cecilia



Inga kommentarer: