måndag 14 juni 2010

Sista chansen!

Hej på er!
Jag har inte lyckats ta mig hem från päronen än, men är på väg. Igårkväll fick jag en ångestattack gällande min älskade katt. Tänk om jag hade kunnat rädda honom om jag satt upp lappar och frågat runt? Tänk om han var/är instängd i någon husgrund i närheten? Tänk om han är död? Tänk om han lever?
Jag tar en sista chansning, och ska gå runt sent ikväll och ropa efter honom runt husen i närheten. Någonstans måste han ju vara, och om han inte är död måste jag åtminstone försöka hitta honom. Skrivit ut lappar i massor nu också, och ska försöka få husägarna i närheten att titta i sina husgrunder efter min fina man. *hoppas*

Jag lekte kock här hemma nyss, och lagade färsbiffar, ugnsbakade potatishalvor och sås. Mumma! Inte ens min dryga bror klagade, trots att han önskar att det serverades äkta gourmetmat här hemma dygnet runt. Snobb... *s*

Nu är det dags att röra på sig! På med mp3:n och promenera i det plötsliga solskenet. Önska mig lycka till så hörs vi sen!
With love/Cecilia

3 kommentarer:

Malin sa...

Vet inte om du fick min kommentar för någon vecka sen.. Har du ringt polisen? Det kan ju vara någon som har tagit hand om kissen och ringt och anmält det till polisen om du har tur. Hoppas att du hittar honom igen.

Cezeline sa...

Nej jag tror inte jag fick den. Har åtminstone inte läst någon kommentar ifrån dig. ;)
Tack för tipset! Om inte annat så håller jag en tumme för att folk verkligen tittar i sina husgrunder, källare och förråd. Det tar så väldigt lite tid egentligen, och kan betyda så oerhört mycket om han hittas!
*kram*

Malin sa...

Ja det värsta av allt i en sån här situation är ju ovissheten.. Vi hade en katt som gick ut en regning dag för 4 år sedan och kom aldrig mer tillbaka.. Vi satte upp lappar och letade m.m men ingen kisse=( Men jag hoppas att någon har tagit hand om din kisse så ni får tillbaka honom.
*kram*