måndag 21 juni 2010

Spooky

Min måndag och därmed första dagen på mammaveckan har ägnats åt en flera timmar lång fika med Charlotte, Gabriel och Lovisa. Jättemysigt och alla barnen hade så skoj!
Kelly har gått utan blöja hela dagen, bortsett från powernapen på dagen och nu ikväll när hon skulle sova, och det har bara hänt en enda olycka på hela dagen! *stolt*

Vi lagade en klassisk barnrätt á spaghetti och köttfärssås, och har tittat på Pippi Långstrump hela dagen när vi inte befunnit oss utomhus...
I natt vaknade jag efter klockan tre som om någon väckte mig, och hörde kort därpå ett ljud på balkongen. Min Sture kom hem och var alltså inte mer bortsprungen än så (bara ett och ett halvt dygn utan min stora grå gjorde mig hispig...)! Men Simba håller sig borta och lär väl vara både död och nästintill begraven vid det här laget... :(

Jag ska bädda ner mig nu, jag antar att jag inte kan förvänta mig ännu en sovmorgon i morgon. Idag vaknade vi ju inte förrän efter åtta, hör och häpna! :D

Ta en titt på tavlan som hänger i Anns lägenhet. Hur många personer kan ni se på bilden? ;)
Sov sött!
With love/Cecilia

2 kommentarer:

Lotta sa...

I söndags var det en gul katt och hälsade på hos oss ( fiskarvägen) men jag såg den inte själv utan det var dottern och när jag kom ut var den borta men ser jag den igen så ska jag se om jag kan fånga den. Vet dock inte om det är din Simba och i såna fall varför han inte går hem när det är så nära men men djur är djur. Håller ögonen öppna :)

Anonym sa...

Kom en gul katt i änden på kaptensvägen ner mot muddern ikväll vet inte om det kan ha varit din katt.