onsdag 16 juni 2010

Vart tog den vägen?

Ja, solen alltså! Jag vaknade upp brutalt när telefonen ringde, och såg till min fasa att klockan redan var halv elva! Hur kunde detta hända? Jag som skulle se till att vara uppe med tuppen för att kunna njuta av den utlovade solen så mycket som möjligt... *s*
Min kära Sanna skrev och frågade om jag ville hänga på ut till Oknö en sväng, och självklart var jag inte svårflörtad! Solen däremot var visst inte på sitt bästa humör, utan gömde sig ständigt bakom tjocka moln. Vi hörde till och med åska på långt håll... Jag tror jag satt med en fleecefilt över mig den största delen av vistelsen, men när solen väl var framme värmde den underbart skönt över hela kroppen! Då var det sommar. <3

Jag bad Sanna släppa av mig hos mamsen en sväng, och jag skänkte mina chokladkex till de behövande. Jag behöver då rakt inte äta mer onyttigheter idag efter att ha smällt i mig säkert fyra cremefyllda muffins och ett antal av de underbara kexen... *s*
Ska strax ge mig av hemåt och plocka ihop lite smått och gott som ska få följa med hem till x:et och Kelly. Ska bli mys att få pussa på henne en stund idag innan jag återvänder hem och fortsätter mitt putsande på köksmöblerna. Får nog ta till med lite grövre sandpapper om det ska bli något bra av det här.

Jag låter den här underbara partylåten gå på replay i mitt huvud ett par dagar till innan jag förhoppningsvis får skaka rumpa till den ordentligt på Harrys på lördag. Lovely!
Ha en fortsatt härlig eftermiddag!
With love/Cecilia


Inga kommentarer: