söndag 6 juni 2010

Wohoo!

Idag är en bra dag! Tur att jag är van vid mina enorma humörssvängningar... *s* Det var som jag trodde, mensen dök upp från ingenstans idag på morgonen, därav mitt hemska humör igår.
Sanna skrev och undrade om vi var sugna på att tillbringa några timmar på stranden idag, och såklart gick vi med på det! Packade ihop lite nödvändigheter och åkte med Röda Faran ut till Oknö.
Det var alldeles för kallt i vattnet, men vi satt i solen och lekte i sanden istället. Minst lika trevligt som att bada. :)

Javisst ja. Det är ju nationaldagen idag. Hade planerat att gå till hembygdsparken och kolla läget en sväng, men skippar det. Det brukar ju alltid finnas lite uppklädda töntnazister som sjunger nationalsången lite högre än alla andra där, och den pinsamma upplevelsen klarar jag mig utan. *fnyser* Istället ska jag och Kelly ta en härlig promenad ut till affären och handla mat. Jag har inte hunnit med det än, så förrådet av mat är jäkligt torftigt måste jag erkänna...

Vi hörs ikväll igen, och då har jag tänkt skriva om ett obehagligt folkslag - mytomaner.
With love/Cecilia

Inga kommentarer: