tisdag 13 juli 2010

Att dansa bugg till Raubtier

Ikväll blev jag erbjuden att dansa bugg till den här låten.

Jag vet inte riktigt vad han som frågade tänkte på, men det skulle nog behövas åtskilliga mängder med uppåttjack för att ens klara av att få fötterna att röra sig i samma hastighet som rytmen i låten. Och att sen försöka att verkligen DANSA också... Nej, jag tror jag står över det försöket. :P

Jag har plockat varor för glatta livet idag. Var så trött runt halv åtta att jag kunde ha somnat på golvet vilken sekund som helst, och först då kom jag på att jag inte druckit kaffe sen jag och Charlotte var ute på stranden på förmiddagen. Det blev en kopp med detsamma kan jag tala om!
Och inte sprang jag på någon snygg securitasvakt heller... *muttrar*

Angående mitt inlägg om dagis, så ska jag se till att börja smörja in Kelly innan vi går hemifrån på morgonen jag också. Det är nog det bästa för att vara säker på att hon blir insmord. :)
Jag sitter och väntar på att få åka ut och ta ett sent kvällsdopp. Det är så varmt och kvavt ute att jag nästan är övertygad om att det blir åska i natt. Kan ju hoppas på att luften får urladdas litegrann.

Morgondagen ska spenderas på jobbet och sen blir det nog en sväng till Byttan i Kalmar. Det är tänkt att vi ska äta grillbuffén där, men att punga ut med nästan 250 spänn på mat hör inte till vanligheterna för mig. Det återstår att se hur mycket jag får i lön på torsdag först...
Nu ska jag mingla vidare på nätet och hålla en tumme för att jag får svalka mig lite innan jag slänger mig i sängen.
Kärlek/Cecilia

Inga kommentarer: