torsdag 15 juli 2010

Ett stillsamt nöje

Godmorgon!
Jag sitter och häver i mig kaffe för att piggna till, fast mest för att det är så jäkla gott! :)
Nathalie hämtar upp mig om en halvtimme ungefär och då drar vi till Köpingsvik för att sola och bada. Hur härligt låter inte det?! Med andra ord tar jag semester för en dag. Tackade till och med nej till att jobba bara för att jag inte skulle behöva ställa in mina semesterplaner. Tänk så nära Öland ligger ändå, och så sällan man (läs: jag) faktiskt är där...

Jag måste berätta att så roligt jag hade igår har jag inte haft på evigheter! Det mest chockerande är ändå att vi faktiskt satt stilla hela kvällen. Rörde inte en enda benmuskel på hela kvällen förutom när det var dags för toalettbesök eller en tripp till baren. Helt underbart och så välbehövligt för både ben och fötter som annars måste jobba på högtryck... *s*
Det var ett par killar som spelade och sjöng, fixade ett musicquiz och var allmänt jävla duktiga. Gåshud - check! Fast det allra bästa var nog ändå att Foffe kände en av killarna, så ni kan ju kanske gissa er till vilket bord dessa två härliga killar satt vid hela kvällen efter de slutat spela. ;D
Tyvärr blev det inga bilder tagna av mig denna gången heller (kassa batterier...), men jag hoppas att Sanna ha ett par jag kan stjäla sen. :)

Jag tror att alkoholen ställde till det lite i min hjärna, för nåt jäkla triangeldrama tänker jag inte vara med om igen. Han ska ha cred för att han var som han var och gjorde som han gjorde. Det ger en hel massa pluspoäng. ;) Det ska bli spännande att se om han svarar på sms idag, men tills dess tänker jag vara övertygad om att han gett mig fel nummer... *s*

Nej gott folk, nu ska jag packa ihop mina grejer och skriva en inköpslista. Ha en underbar dag, det ska jag ha! ;)
With love/Cecilia

Inga kommentarer: