fredag 9 juli 2010

Klick-eti-klick

Heej!
Jag har precis suttit och klickat hem två par skor, två klänningar och en swettisjacka, allt för 430 kronor allt som allt. Var det inte ett riktigt klipp så säg! ;) Jag handlar aldrig där annars, men brukar skumma igenom de små reklamkatalogerna jag får hem lite då och då. Sist fick jag syn på lite skor som jag bara blev tvungen att beställa. Enkelt, billigt, bekvämt - cellbes.se :)

Gudars vad jag svettas! Det är så jäkla varmt här i lägenheten nu vilket kanske inte är så konstigt efter den här stekheta dagen. Tack och lov att jag vistas i svala lokaler dagarna i ända!
Idag fick jag snyggbesök på jobbet igen. Jag är övertygad om att McSteamy och kompis kom tillbaka bara för att träffa mig. *ts* ;) Jag tyckte dessutom att jag betedde mig allt annat än pinsamt, så den här gången slapp jag våndas resten av dagen. Heja mig!

Mina älskade päron fick äran att hämta lillbruttan på dagis idag, och hade tydligen haft vattenkrig i vattenspridaren ute i trädgården. *fnissar*
Martin följde med mig bort på ostkakefika och lite bus sådär på kvällskvisten. Kelly blev eld och lågor, hon hade tydligen saknat honom väldigt mycket. Mitt hjärta... <3

Åh jag ser verkligen fram emot att få stå i baren och glänsa i morgon! Kan ni tänka er hur många jag kommer få möjlighet att flörta med?! Jag menar, som bartender måste man ju prata med alla som beställer (vilket främst är killar, tjejerna står väl mest på dansgolvet eller föredrar att bli bjudna på ölen...), och fulla människor har ju en tendens att säga saker de inte skulle säga i nyktert tillstånd. Oftast bra saker dessutom... *blink* Ja, det kommer helt klart bli en bra kväll. See ya in the öltält! ;)
Förmiddagen kommer tillbringas i Blomstermåla hos Natta och Johan och deras enorma pool. Ja, för jag och Kelly blev nämligen bortbjudna på lite poolbad och bus. Lovely!

Jag avslutar väl med lite gnäll eftersom det visst blev lite FÖR mycket glädje här, och det går ju inte för sig. Jäklar så ont jag har i mina tänder! Jag har två visdomständer på väg upp, och i ärlighetens namn funderar jag på om inte jag är en smula för gammal för att få visdomständerna nu? Fast i grund och botten kanske de där gaddarna uppfanns för att växa upp när man blivit vis... Ja, i såna fall är jag jävligt tidigt ute. *s*
Tror ni inte att när jag väl tog mig i nackskinnet och, fast besluten vid att få en undersökningstid, ringde herr eller fru tandläkare så kom det sig att de har SEMESTER till v 32. Jahapp, bara att lida vidare i fem veckor till... Vore ju typiskt om det gick över tills dess, för känner jag mig själv tillräckligt väl vet jag att jag inte kommer tycka det är nån brådska att ringa, och alltså glömma hela skiten... *muttrar*

NU: läggdags. Det blir en lång dag och natt i morgon med alldeles för lite sömn...
Sweet dreams/Cecilia

Inga kommentarer: