torsdag 8 juli 2010

Korken Cecilia

Godkväll!
Idag stod jag ensam i charken och filosoferade när McSteamy himself kommer förbi med en kompis i släptåg och frågar om de skulle kunna få en påse med is. Javisst svarar jag, och vänder mig för att gå till ismaskinen. Då säger den ena av dem att det gärna får vara is som legat bland fisken, men jag hörde inte riktigt. Stannade därför upp och undrade om jag verkligen hade hört rätt. Då började de gapskratta och trodde självklart att jag hade trott på det han sa. Jävlar! Jag som ville framstå som lite charmig och söt blev istället förvandlad och framställd som en stor kork. Inte vad jag planerat direkt... *s* Väldigt översnygga killar, den här till exempel, ger mig tunghäfta och jag vet inte vad jag ska säga för att inte låta dum. Någon sån borde jag nog inte försöka få på fall ändå, det kunde ju bli lite tragiskt i längden att sitta där om kvällarna och bara stirra på varandra...

Nu har jag inte tid att knappa mer på tangentbordet och får istället tacka för mig och önska er en härlig natt! Jag har en lång dag på jobbet framför mig i morgon och behöver min skönhetssömn nu om jag ska lyckas undvika fler pinsamheter...
Kärlek till alla/Cecilia

Inga kommentarer: