fredag 27 augusti 2010

Den enorma saknaden...

Hej på er i det vackra vädret!
Luften känns så frisk och trots att vindarna är en smula kyliga så njuter jag verkligen av att solen skiner. Gör inte ni!?

Tentan är nu avklarad och det känns som att det gick bra faktiskt. Jag hoppas innerligt att jag ska ha klarat den och slipper göra ett tredje försök...
Åkte förbi Citygross på väg hem för att se om regnstället de annonserade om fanns, men icke... Det hade tydligen blivit något fel så de kommer inte in förrän nästa vecka. Typiskt!
Prinsessans cykel är avlämnad hos pappa Martin och dricka är inhandlat inför helgen.
Åkte och lämnade av bilen hemma hos päronen och fick en korv med bröd till på köpet. Får väl plocka med mig den mindre goda kycklingsalladen jag köpte med mig hem, och käka den på jobbet i eftermiddag istället. Det innebär alltså att dagens måltider är klirrade och jag slipper fundera på att laga mat när jag kommer hem, vilken jag hursomhelst hade glömt att äta. Som vanligt... *s*

Jag saknar Kelly så oerhört mycket nu! Det känns som om den här veckan aldrig kommer ta slut, och det riktigt värker i bröstet när jag tänker på henne. Min vackra flicka, jag längtar så tills hon kommer hem igen! <3

Jag börjar jobba vid två och innan dess ska jag duscha, måla naglarna och diska så jag inte har så mycket kvar att göra när jag kommer hem ikväll. Det blev nämligen så att jag valde att följa med till Harrys ikväll. Min kära vän Foffe har återigen fixat fribiljetter, och trots att jag känner mig ganska matt och slö i både kropp och huvud så kan det nog bli en rolig kväll. Detta innebär att jag inte kommer uppdatera mer ur mitt liv idag, utan återkommer innan den efterlängtade kräftskivan i morgon.
Hoppas ni alla får en härlig fredag, och kom ihåg att göra allt som jag skulle gjort! ;)
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: