torsdag 26 augusti 2010

Dessa människor...

Vad är detta?! Varför har jag inte hört talas om denna fantastiske kille innan jag blev informerad av min syster att han fanns? M o h o m b i ... Kommer säkerligen finnas på mina läppar så länge han ger världen såhär bra musik. :D


Centrera
Jag känner mig lika förberedd som jag känner mig oförberedd inför tentan i morgon. Jag kan förklara vad icke-konfessionell och deliberativ demokrati innebär i alla fall. Nej, bara för att jag kan så tänker jag inte göra det nu. ;)
Vid första tentatillfället var jag ju så jävla upptagen med att vara kär och deprimerad att jag inte orkade fokusera. Tur jag slipper just den energi-suckern nu i alla fall, då kanske det finns en chans att göra bättre ifrån mig. ;)

Jag måste säga att jag blir besviken. Svaga människor utan kämpaglöd och med enorma mängder självömkan är inget som tilltalar mig. Jag skiter faktiskt i det och blickar framåt mot en höst fylld av skola, vänner, tokiga påhitt och efterlängtade besök av efterlängtade personer. ;)
Nu ska jag bädda ner mig och vila hjärnan inför en lång morgondag.
Sov sött/Cecilia

Inga kommentarer: