tisdag 31 augusti 2010

Don't worry, be happy. Typ...

Jag har haft ännu en dålig dag men idag tänker jag faktiskt skona er från mer gnäll. :)
Skyller på hösten i vanligt ordning. Börjar kunna se ett mönster och jag antar att det bara är att gilla läget. Fram med värmeljusen och det positiva tänkandet helt enkelt! :)

Det kändes väl inte lika roligt att sätta sig i skolbänken som jag hade hoppats. Två tjejer från vår ursprungliga studiegrupp har slutat och det känns förstås jättetråkigt! Vi fick dock byta grupper nu till nya terminen och det är ju bara att se det på bästa sätt! Jag kanske kommer trivas lika bra i nya gruppen som i den gamla? :)

Nu ska jag bädda ner mig, tidigt för andra kvällen i rad, och ladda inför inventeringen på jobbet i morgon. Klockan sex ska jag vara instämplad och påbörja varuräkningen. *uh* Slutar dock redan klockan elva, och därefter ska jag och prinsessan spendera resten av dagen tillsammans. <3
Sov sött allihop!
With love/Cecilia

Inga kommentarer: