söndag 1 augusti 2010

"du och jag ganska snart vet nu hur jag får tag på dej nu väntar fortfarande på rätt tillfälle tro inte jag glömt dina anklagningar du gått o spridit ut om mej i mönsterås dax att stå till svars för dom väldigt snart vi får se hur tuff du i värklighten du är ska ha väldigt roligt med dejjag ger alltid igen om det är någon som hoppar på mej eller snackar skit om mej du får helt enkelt stå ditt eget kast nu ,,,, du vet vem ,,,,"

Ja jag säger då det... Jag skiter i nätet och bäddar ner mig i soffan med en skål popcorn framför Dirty Dancing istället. Puckon finns det gott om...
XoXo/Cecilia

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men herregud!! Det här måste du polisanmäla Cecilia!!!

Malin sa...

Jag hade anmält det där! Fy så otäckt.. Vet du vem det är?

Henrik sa...

jag ska leta upp honom, det lovar jag dej, och han ska få stå för det han säger / henke

Linda sa...

Polisanmäl idioten för olaga hot!!! Herregud...vilket pack det finns!!!

Micke sa...

Vilka sjuka puckon det finns :(
Anmäl idioten..