tisdag 3 augusti 2010

Fågel, fisk eller mittemellan

Just nu skulle jag säga fisk. Så jäkla låg som jag känt mig i ett par dagar nu skulle jag nog stämma bäst in där. Bland fiskarna... Eller något. *svamlar*

Jag kände mig så pigg och utvilad på jobbet idag på morgonen (varning för gnäll!) men efter fikarasten var det kört. Jag har noll koll på allting, säger fel saker och kommer inte ihåg saker jag borde komma ihåg... Ja, det är så jäkla synd om mig just nu! *s* Tur jag jobbade med Jonna i alla fall! Jag gillar verkligen henne, hon är så öppen och lättpratad. Vi är ett bra team. :)

I morgon är jag dock ledig! Vi ska göra så lite som möjligt har jag tänkt. Åh, coca cola... Jag håller alla tummar och tår för att Kelly vill sova lite längre än till klockan sju i morgon. Coca cola... Skit också... Jag har nog skapat ett beroende där...

Jag har absolut inget vettigt att skriva ikväll så jag önskar er alla en härlig natt med många fina drömmar istället. :)
With love/Cecilia

Inga kommentarer: