tisdag 31 augusti 2010

Första skoldagen

Jahaja... Då var vi här, dagen då skolan börjar igen. Kelly är lämnad på Solhem efter en mysmorgon med Björnbröder (ja, här hemma anser vi att man ska slita ut en film i taget...) och en riktig helgfrukost. <3

Jag sitter och lyssnar på bra musik och försöker ladda för höstens första föreläsning. Fick hem böckerna jag beställt från Adlibris idag, så jag får väl ägna bussresan åt att bläddra igenom den obligatoriska boken så jag har en liten aning om vad föreläsningen ska handla om... *s*

Om man ger upp allt vid minsta lilla hinder, varför skulle jag då lita på att en relation skulle vara mer värd att kämpa för? Jag bara undrar...


Jag måste försöka bättra på looken en smula innan jag åker. Vad ska man ha på sig?! *gah*
Ha en härlig dag så hörs vi ikväll!
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: