lördag 21 augusti 2010

Gangsta!

Hej på er!
Solen skiner och livet är på topp! Not... Jag känner mig relativt överkörd idag, har ont i hela kroppen och humörsvängningarna är inte att leka med. Kanske beror på att jag två dagar i rad har vaknat upp under ganska våldsamma omständigheter. Igår gav hon mig en dansk skalle, ett par armbågar i både ögon och över munnen. Gangster-Kelly... *s*
Idag var hon förvisso ganska pussig och kramig, gav mig mängder med "smultronpussar" och var väldigt kärleksfull. Sen vänder det och jag får försvara min hälsa så gott det går. Haha!

Hon ville sova ganska tidigt idag, så jag passade på att sätta mig i solen en stund. Jag hoppas verkligen att vi kommer ha fint väder hela nästa vecka, för då ska jag minsann pressa i solen tills jag har fått tillbaka den där fräscha sommarlooken trots att min bränna aldrig blir särskilt imponerande... *fnyser*

Vi ska ge oss av hem till mina föräldrar på middag och lördagsmys, så det är väl bäst jag väcker my sleeping beauty nu... Jag bjuder på en härlig partylåt och håller tummarna för att det blir en bra dag!
XoXo/Cecilia


Inga kommentarer: