måndag 23 augusti 2010

Jäklar anamma...

... vad det regnar ute! Släppte ut min kära katt en sväng men han höll på att drunkna så jag fick öppna dörren illa kvickt igen. *s*

Kvällen har ägnats åt tjejsnack, kaffe, mandeltårta och smarriga riskakor.
Tack Sanna för att du orkar lyssna och hjälpa mig att försöka reda ut det jäkla trasslet jag fastnat i! Du är så värdefull... <3

Mina händer är på väg mot ett långsamt förfall och det oroar mig. Det svider, kliar och ser för jäkligt ut på sina ställen och jag kan inte förstå vad det kommer ifrån den här gången! Jag fortsätter kriga med kortison och ber till Gud att det försvinner och ger mig tillbaka mina fina händer innan det går så långt att jag inte vågar visa mig utan handskar på mig... igen... *suckar*

I morgon har jag en tid att passa. Ännu ett cellprov ska tas så jag ska strax bädda ner mig, lyssna på det smattrande regnet på fönsterbläcket och förbereda mig på att förnedras i gynstolen. Alltid lika underbart... *ts*

Sov sött alla läsare!
With love/Cecilia





Inga kommentarer: