lördag 14 augusti 2010

Krångel krångel krångel

Hej på er!
Gårdagen var fullproppad med både det ena och det andra, men kan nog lugnt erkänna att det var en bra dag. :) Vi skakade rumpa på Harrys och hade en jättetrevlig kväll trots att hela gänget hamnade på uppdelade platser under kvällen. Jag lovar att lägga upp bilder så snart jag har tid och ork...

Jag var lite småtrött på jobbet idag men klarade dagen galant, bortsett från lite förseningar i planeringen vilket gjorde att vi blev tvungna att jobba över en kvart. Inte så värst farligt med andra ord. ;)
Tanken är att vi ska på kräftskiva hos Foffe i urskogen ikväll. Skjuts och sällskap var klirrat, men nu har två av brudarna backat och skjutsen krånglar. Jag håller tummarna för att det fixar sig och att vi kan slappna av och smutta på en cider till all smarrig mat som kommer lagas. I annat fall får jag väl offra mig och köra ikväll, för dit ska vi oavsett vad!

Jag satt och tittade på en repris av Livet på BB när jag kom hem och började såklart tjuta så tårarna sprutade när de la upp den lille plågoanden på mammans mage. Tänk om jag aldrig kommer få uppleva den totala lyckan igen... Jag är förvisso ganska osäker på om jag vill vara gravid igen, men fler barn vill jag ha oavsett om det blir på "naturlig" väg eller genom adoption! Den som lever får se... Än så länge är jag mer än nöjd med att bara ha min vackra prinsessa att lägga all kärlek och energi på. ;)

Och NU fixade sig allt för kvällen. Underbara människor som erbjuder oss plats hem i bilen. :D
Dags för uppfräschning och diverse telefonsamtal!
With love/Cecilia

Inga kommentarer: