tisdag 24 augusti 2010

Många måsten

Hej på er!
Så härligt det är att vara ledig hörni! Gick upp sent, åt en sen frukost och sitter och funderar på hur jag ska spendera dagen. Tiden för cellprovet var inte förrän om ett par timmar, jag som hade gått omkring och trott det var på förmiddagen. Vilken tur att jag dubbelkollade innan jag gick och la mig igårkväll, annars hade jag förmodligen suttit där i väntrummet och räknat minuterna fram till klockan halv två! *s*

Mina händer mår inte bättre än igår, men det har heller inte blivit sämre. Tack och lov... Jag är till och med villig att lägga mycket pengar på salvor, bara det håller de där hemska eksemen borta! Alltid ska det vara något...

Jag ska spana in kontot och se om jag kan betala lite räkningar. När jag varit och tagit cellprovet tänkte jag ge mig ut på köpingen på jakt efter en snygg almanacka (en ovärderlig grej att ha när man pluggar!) och gå förbi bibblan en sväng och spana efter kurslitteratur. Lappen om ett nytt busskort måste postas och tentan måste börja pluggas på. Ja, jag har att göra idag med andra ord. ;)

Ha det underbart tills vi hörs igen!
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: