tisdag 24 augusti 2010

Shame on me!

För mycket kaffe. För mycket riskakor. Alldeles för lite plugg. Och jag som plockade fram både riskakor och kaffe som pluggkost. Vad händer? Jag vräker i mig tills jag är spymätt och har inte pluggat ett dugg. Det är ju så mycket roligare att titta på kläder och prata med folk! ;)

Jag har åtminstone både fixat böcker till mig själv och till pullan som ska börja plugga på samma linje som jag nästa vecka. :) Snälla mamma Cecilia som är van vid både högskolenätverk och bokletande rycker in och räddar hennes kväll helt enkelt. Heja mig!
Fem böcker bokade på bibblan, två beställda och resterande tre struntar jag i. Det är väl alltid någon som köper/fixar de andra och då är det en jäkla tur att vi är en tight grupp. :)

Nä, nu MÅSTE jag åtminstone ta en titt på tentan så jag kommer ihåg vad den handlar om. *ts*
I morgon väntar en heldag på jobbet och det ska bli... Ja, lite lagom skoj sådär. Får i alla fall jobba med min kära Jonna och det slår ju aldrig fel. :D
XoXo/Cecilia





Inga kommentarer: