måndag 16 augusti 2010

Slösa vs. Spara

Godkväll alla härliga typer!
Jag hoppas ni haft en härlig måndag, för det har jag! :) Kelly fick åka och leka med kompisarna hos sin dagmamma som nu är tillbaka från semestern, och för att sysselsätta mig drog jag med mig mamsen in på en shoppingtur i Kalmar. Jag åkte dit lite hängig, lite rik och lite trött på det mesta, och kom hem 3600 kronor fattigare men med ett klädförråd som kommer räcka hela hösten. Därmed var lyckan gjord och jag känner mig fulländad. *s* Tänk vad lite shopping kan göra för själen! ;)


Jag skulle precis sätta mig och blogga igårkväll när Kelly började krångla. Hon vaknade och vart ledsen. Sa att det gjorde ont i öronen och sen var det kört. Hon kunde inte somna om trots att jag försökte på alla sätt och vis. Som sista utväg fick hon lägga sig i min säng, och där blev hon kvar till morgonen. Sällsynt läge, men tydligen effektivt... ;)
Idag har hon som tur är inte nämnt något om öronen, så jag hoppas det var något tillfälligt. I värsta fall måste vi nog besöka farbror doktorn.

Jag som hade så mycket på hjärtat ikväll. Jag får helt enkelt fortsätta i morgon.
Natti natti/Cecilia

Inga kommentarer: