måndag 23 augusti 2010

Tanketrassel

Hej på er!
I skrivande stund sitter jag hemma hos päronen och knappar på min systers laptop. Jag vill också ha en sån här liten smidig grej! Det hade ju varit mer än perfekt att kunna ha den med sig till skolan under grupparbetena, men jag får väl börja med att spara ihop till en. :)

Jag har legat ute på trädgården i solen i ett par timmar, och brännan är långsamt på väg tillbaka. Jag hoppas såklart på att hela veckan kommer vara solig så jag kan skaffa mig en någorlunda imponerande bränna tills skolan börjar. *s*
Tänkte fixa lite käk innan jag ger mig ut på en långpromenad i skogen. Jag känner att jag behöver rensa tankarna lite och reda ut det där hoptrasslade tankenystanet så att Sanna kan få en icke-rörig redogörelse för vad som händer i mitt liv just nu. Hon är så bra att prata med när man behöver råd! <3

Amanda: Jag kommer sakna den här sommaren väldigt mycket, den har varit den bästa. :D Jag hoppas ditt äventyr blir oförglömligt! *kramas*

Jag är en väldigt egoistisk människa som gärna både vill ha kakan och äta den. Åtminstone känner jag mig så just nu... Hjärta vs. hjärna är en strid dömd att misslyckas egentligen, men jag tänker göra vad som känns rätt och inte vad som känns tryggast. Det finns alldeles för många trygghetsfantaster i världen så jag ser ingen anledning till varför jag ska ansluta mig till dem...

Ha en härlig eftermiddag kära läsare!
XoXo/Cecilia


Den här låten kommer göra mig väldigt varm i framtiden.

Inga kommentarer: