söndag 5 september 2010

Ännu en ensam, men långt ifrån tråkig, vecka

Hej där!
Idag har varit en lång dag. En lång dag som slutligen blev alldeles för kort... Kelly har åkt till pappa Martin för att stanna en hel oändlig vecka och det känns tomt och tyst. Ja, tyst brukar det förvisso alltid vara här hemma vid den här tiden men då vet jag ju ändå att hon ligger och sover sött i sin säng. <3
Nåja, jag har ju massor att stå i hela veckan så den ska nog svischa förbi i rasande fart, och i ärlighetens namn ska det faktiskt bli ganska skönt att slippa Björnbröder en stund... ;)

I morgon har jag en heldag i skolan med dugga och hela köret. Usch och fy! Jag hoppas mina futtiga anteckningar från referensboken ska räcka för att klara den. Det värsta som kan hända är ju att jag får göra om den så jag tänker inte stressa upp mig för en sådan sak. :)

På torsdag, mina kära läsare, åker jag till Lund! Åh vad jag längtar efter att få komma iväg, träffa massor av nya (och faktiskt ett par bekanta) ansikten och bara ha jätteroligt! :D

Nu ska jag och min man (Sture) bädda ner oss och sova! Jag tänkte försöka komma ihåg att gå upp i tid och äta en ordentlig frukost så min mage slipper försöka överrösta läraren ännu en gång... Det är inte lätt att ställa om sig efter en lång sommar med frukost på jobbet... *s*
Sov så sött!
With love/Cecilia

Inga kommentarer: