söndag 12 september 2010

Back in da Håla

Hej på er!
Nu är jag äntligen hemma igen efter en totalt underbar helg! Jag hade inte tvekat en sekund på att flytta till Lund om jag bara hade kunnat...
Gårdagskvällen blev minst lika lyckad som fredagen. Efter grillningen blev det utgång. Jag träffade på en tjej som var nära vän med en av mina kära klasskompisar som nyligen övergav oss för att fortsätta plugga i Växjö. Världen är allt bra liten. :)
Vi sjöng, dansade och fånade oss på diverse nationskrogar och fortsatte med efterfest i huset där Lina bor. Natten blev inte fullt så lång som den dessförinnan, men tillräckligt lång för att vara dundertrött när det var dags att gå upp. *s*

Idag vaknade vi upp relativt pigga och glada! Tåget gick klockan två och det var med blandade känslor jag åkte hemåt.
Martin och Kelly mötte mig vid busstationen här i Mönsterås och jag har nog aldrig någonsin fått en härligare välkommen-hem-kram än den Kelly gav mig. <3

Jag fick massor av bilder med mig hem och jag kommer portionera ut några åt gången för att inte orsaka bildkaos här på bloggen... *s* Här får ni lite smakprov på vad vi hade för oss i fredags! :)





Nu måste jag dessvärre sätta punkt för idag och bädda ner mig. Kelly ska till sin dagmamma ganska tidigt i morgon trots att jag inte börjar skolan förrän klockan ett. Det är perfekt att kunna få lite studietid sådär ibland!
Sov sött alla fina så hörs vi snart igen. :)
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: