måndag 13 september 2010

Början till en förmögenhet?

Jesus Christ! Så många som har hittat hit idag! Okej, för er storbloggare är det bara en futtig siffra men för mig betyder varje ny läsare massor! Det måste ju innebära att jag skriver lite intressanta inlägg ibland i alla fall? ;)

Jag klarade duggan som jag skrev lite på känn förra veckan! Tell me, är det tur eller är det skicklighet? *s* Nu på onsdag är jag dessvärre tvungen att köra en repris eftersom jag lyckats missa att beställa den boken också. Förstås... Kan man vänta sig något annat av mig?

Kelly vart så pigg ikväll! Och ni ska bara se henne när hon skakar rumpa! Hon är värre än sin mamma redan i så tidig ålder. Det här kommer sluta illa... *fnissar*

Jag spanade in kontot idag och höll på att ramla ur stolen. Vilken jävla lön jag får! Wohoo! Nu ska jag bara komma på vad jag ska göra med alla pengar. Går ju inte att sitta här och vara helt bortkommen på löningsdagen, vartenda öre måste liksom vara planerat.
En resa till Lund kanske? Haha, det hade varit något. Tror dock inte att Lina skulle uppskatta ett besök såhär kort efter att hon blivit av med mig. ;)
Nä jag tror faktiskt jag drar till Ullared med Nathalie istället. Hon ringde och frågade om jag var sugen och JA! Jag är sugen! Julklapparna är snart dags att börja inhandla och vad passar inte då bättre än Ullared? :D

Jag ska bädda ner mig i min stora säng och hålla tummarna för många timmars obruten sömn. Man vet ju aldrig här hemma nuförtiden verkar det som. Är det inte knackningar och andra störande läten så är det leksaker som väsnas... ;)
Sleep tight/Cecilia

BTW. Här bjuder jag på lite fler bilder! :D








1 kommentar:

Lina sa...

du vet att jag alltid vill ha dig på besök =)