söndag 26 september 2010

Born to be wild

Hej på er mina kära läsare!
Idag har varit en mycket... hrm... kort dag. Jag vaknade upp i Nattas och Johans gästrum och tittade på klockan. Halv tre. Halv tre! Och då pratar vi 14.30. Jag har nog aldrig sovit så länge i hela mitt liv så jag blev något chockad. En bra förklaring till detta märkliga beteende kan ju vara att jag inte gick och la mig förrän klockan halv sex efter en mycket rolig kväll/natt. :)

Fördrev eftermiddagen i Nattas soffa till diverse tecknade filmer innan hon körde hem mig.
Nu är Kelly hemma och jag känner mig återigen hel. Vi ska ha en bra vecka med många roliga lekstunder, det har jag bestämt! :)

Jag känner mig lite ensam i vanlig ordning såhär dagen efter. Jag skulle verkligen vilja ha en fin kille som uppskattar mig och som ger mig allt det där jag vill ha. Då menar jag såklart inte materiella saker, det kan jag skaffa mig själv. Kärlek - det är det som är grejen förstår ni. Man klarar sig inte ett helt liv utan kärlek.

Nu ska jag bädda ner mig och se klart filmen Jaken på lycka som visas på trean.
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: