måndag 27 september 2010

Duggpluggeliplugg...

... bara för att det lät så jäkla skojigt. ;)
Prinsessan är avlämnad hos sin dagmamma för några timmars lek medan jag är så illa tvungen att plugga inför duggan i morgon. Det finns så mycket andra, roligare saker jag skulle vilja ägna dagen åt men jag måste se till att klara det. Så det blir att plocka fram de intelligenshöjande läsglasögonen (om jag bara haft några...), fylla på min kaffekopp och bänka mig i köket med det oerhört roliga boken "Den meningsfulla språkväven".

Jag beställde ett par heta boots förra veckan och jag väntar med spänning på att få hem dem.
Jag är dessutom lite inne på att köpa en tarotkortlek och börja lära mig själv. Det är jäkligt intressant sånt där!
Mina köksmöbler behöver verkligen fortsättas med men i nuläget måste jag prioritera vilket som är viktigast: att klara skolan eller att ha fina möbler...
Jag behöver dessutom kasta ut mina hemska, vissna blommor på balkongen och köpa nya, fräscha höst/vinterblommor.
Räkningarna är dock något som måste hinnas betalas idag. Casha in lite utlånade pengar dessutom. *gnider händerna*

Ha en härlig dag i blåsten!
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: