tisdag 14 september 2010

En helt vanlig tisdag

God förmiddag!
Morgonens kaffeintag är det bästa på hela dagen, inte sant? Kelly är på dagis till klockan två så jag har tid att göra det jag ska.
1. Mejla in grupparbetet (som för övrigt skulle varit inne redan igår! *gah*)
2. Ringa veterinären för tidsbokning. Dags att utsätta Sture den Store för en o-kul tillvaro. *s*
3. Ringa tandläkaren för en välbehövlig tid till rutinkoll.
4. Öppna bokpärmarna och bläddra igenom sidorna vi ska arbeta med i morgon (vilket handlar om 305 sådana...).
5. Förhoppningsvis få besök som kan tala om för mig om det verkligen bara är jag som bor i min lägenhet.

Åh Lina, jag blir nästan rörd. :) Men passa dig, en dag kanske jag flyttar in på heltid i ditt lilla rum med barn, katt och mina enorma mängder kläder! ;)

Idag på morgonen var det nästan omöjligt att slå upp de gröna och påbörja dagen. Kelly satt och studsade på mig och ropade "Vakna nu då mamma! Vi har inte tid att sova längre!" Hon är värre än min råmande väckarklocka... *s*
Vi ska promenera hem och hälsa på päronen en sväng idag. Men NU ska jag sätta lite fart här!
Här får ni en riktig feel-goodlåt att njuta av en stund! :)



Ciao!

1 kommentar:

kultjej sa...

spännande med besöket, undra va de kommer fram tilL! :)