tisdag 7 september 2010

Hurtbullen Cecilia!

Heeej!
Jag vaknade på helt rätt sida av sängen idag och kände för att göra det lite piffigt i min skitiga lägenhet. Under ett par timmar med musik på hög nivå gjorde jag mitt bästa och nu är det dammat, listerna torkade, disken diskad, tvätten tvättad och inplockad, golven dammsugna och torkade. Feels good... ;)

Micke: Ja, men du erbjöd dig ju faktiskt att låta mig sniffa på dig. *fnissar* Jag kan ju bara inte motstå folk som luktar gott och det hade jag berättat... ;)

Jag hade tänkt sätta mig och skriva ihop min bokrecension till redovisningen på torsdag, men jag tror jag sparar den till sista minuten i vanlig ordning. Varför stressa när jag har en och en halv dag på mig? ;) Var smart nog att välja en bok jag redan läst, så det behöver jag inte lägga tid på heller. Häxorna av Roald Dahl. En bra men mycket otäck bok tyckte jag när jag var liten. Fortfarande också för den delen... *s*

Nej, nu ska jag fräscha upp mig och promenera iväg till päronen en sväng. Det blir middag hos Sanna klockan sex dessutom. Lovely! :D
Ha en härlig dag kära läsare!
With love/Cecilia

Inga kommentarer: