torsdag 23 september 2010

Ladies night deluxe!

Godkväll!
Förlåt mig för min frånvaro här på bloggen, jag har haft en hel del annat att stå i vilket resulterat i denna frånvaro... *s*
Idag har jag hunnit med massor, allt från plugg (nu är jag äntligen ikapp med det jag låg efter med...), städning x 2, storhandling och slutligen en underbar tjejkväll med mat, vin och lite härlig tv-underhållning. Tack tjejer för att ni förgyllde min kväll! <3

Nathalie är kvar och ska sova över. Anledning? I morgon bitti packar vi in oss i hennes lilla skruttbil och drar till U L L A R E D ! Helt underbart! :D Jag ska försöka fynda lite vinterkläder till både mig och Kelly och förhoppningsvis inhandla lite julklappar. Man kan aldrig vara för tidigt ute med såna grejer! ;)

Jag hoppas ni har haft en underbar dag. Nu är det dags att hoppa i säng, klockan ringer redan klockan fyra i morgon så det gäller att vara någorlunda utsövd om vi ska orka köra. :)
Ta hand om er!
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: