fredag 3 september 2010

Leklandet

Godkväll alla fredagsmysare!
Vi har haft en så härlig dag, jag och Kelly! Blev upplockade av två söta Oskarshamnare och lämnade byn för att spendera dagen på Leos Lekland. Wohoo! :D
Många timmar senare gick vi ut från lokalen med trötta steg och åkte för att shoppa onyttigheter på Citygross. Jag gillar verkligen den affären och känner starkt att jag skulle vilja jobba där!

Nu ikväll har vi käkat pizza här hemma, tittat på Björnbröder och haft jättemysigt. Vad jag älskar denna underbara lilla flicka... <3

Lotta: Det är "Svenskundervisning i grundskolan" av Lars-Göran Malmgren. Hör gärna av dig om du skulle ha den eller veta någon som har. Måste ha läst på den innan måndag så jag är ganska illa ute... *s*

Nu är det dags för ännu mera fredagsmys i form av tända ljus, film och popcorn. Like it a lot. :D
I morgon har vi en fullspäckad dag som ska rymmas både ett Ikea-besök, en barn/mammaträff och en eventuell filmkväll. Jag har en känsla av att den här helgen kommer susa förbi som ett X2000-tåg... *s*

I morgon ska jag bjuda på lite bilder från dagens äventyr, men tills dess önskar jag er alla en härlig kväll!
XoXo/Cecilia

1 kommentar:

Lotta sa...

Nej :/ Tyvärr så har jag inte den boken. Ledsen.