måndag 13 september 2010

Mystiska knackningar

Tjena!
Ska strax dra iväg med bussen in till Kalmar. Kom på att jag glömt äta så jag får väl slänga i mig något. Crap! Visst vore det smidigare om man slapp äta över huvudtaget?!

Igår blev jag av med en vän, men det gör faktiskt inget. Han bevisade tydligt där att han inte kunde hålla vad han sa. Kom ihåg en sak, kära läsare, att om någon påstår att vänskapen inte kommer förstöras av att dejtandet tar slut så ljuger dom. Nästintill alltid. Foffe är faktiskt den enda som verkligen hållit sitt ord och det är jag glad för!
Nej, jag klarar mig utmärkt utan dennes vänskap, tycker bara det är lite märkligt om hans ilska mot mig ska gå ut över hans övriga vänner bara för att de råkar tillhöra min vänskapskrets likaså... *s*
Jag är dock jävligt stolt över mig själv som verkligen är brutalt ärlig när det krävs. Det hade jag inte klarat lika bra för ett år sedan. :)

På den mystiska efterfesten i fredags
Huvudled var det här!
Emil hade flera skojiga hjälmar och dylikt att leka med. ;)

Prinsessan vaknade halv sju idag och ville titta på Nalle Puh och Heffaklumpen. Tur det är charmiga filmer hon fastnar för. Jag bävar för den dagen hon bestämmer sig för att inte se på något annat än Svampbob Fyrkant och såna värdelösa program... *s*
Jag vaknade i natt av att det lät som om någon knackade på sovrumsdörren. Vände mig om i sömnen och tittade och tyckte mig se någon stå där i springan. Hoppas innerligt att det bara var en dröm, men efter det kunde jag inte somna om. Ni kan ju kanske ana att jag känner mig lite trött idag... *s*

Nepp, time to go! Ha en härlig dag!
XoXo/Cecilia


1 kommentar:

kultjej sa...

Jag tror verkligen din lägenhet är hemsökt!;)