lördag 25 september 2010

Shopaholic

Hej där!
Oh vad vi shoppade igår! Jag tyckte jag plockade och plockade bland grejerna och öste varor i kundvagnen men hamnade långt under min budget för resan. Älska Ullared helt enkelt! :D
Nu har både jag och Kelly nya vinterkläder, de flesta av prinsessans julklappar och presenter är klirrade och mitt hem har fått ett par nya tjusiga detaljer. Åh vad jag älskar att handla!

Idag har jag spenderat flera timmar med min vackra flicka, vi handlade lite nya pennor och en sprillans ny målarbok, fixade lördagsgodis och lagade middag innan pappa Martin återvände hem från jobbet. Jag organiserade och småstädade lite i hans lägenhet eftersom fröken Pedant kom fram från ingenstans.
Nu har jag duschat och trollat fram partypinglan. Ikväll ska jag iväg på rockabilly i Blomstermåla med massa snygga brudar. Det kommer bli en bra kväll. :)
Jag hoppas ni alla kommer ha en lika bra kväll! Återkommer i morgon.
XoXo/Cecilia

2 kommentarer:

Anonym sa...

å va roligt.. å snacka om att man gör fynd! köpte en julklapp där till min son för 69.95!! så en EXAKT likadan idag i kalmar för 599!!!! rena rånet:-)

Cezeline sa...

Ja det är underbart att fynda billiga saker! Det gör ju att man gärna återkommer om man så säger... ;)