tisdag 14 september 2010

Underbara vänner

"Fröken Bitch kände sig visst träffad i mitt förra inlägg. ;) Där har ni en tjej som utvecklats otroligt det senaste året och det är så härligt att se. :D Nu har hon skinn på näsan och är brutalt ärlig, fast hon måste bli lite bättre på att säga nej i vissa situationer. :P Men hon har helt klart växt enormt och hon fortsätter växa genom att stå upp för sig själv och verkligen säga det hon tycker och tänker! Keep up the good work! Du är en stjärna!"

Jag blev så glad när jag läste de här fina raderna som sötaste Sanna har skrivit om mig! Vad vore livet utan vänner?! :D

Jag har bokat tid hos tandläkaren nu. Blev mäkta förvånad när fröken Receptionist berättade att hela kalaset bara skulle gå på 60 kronor. 60 kronor för ett tandläkarbesök?! Utan försäkring till råga på allt. Hoppas efterarbetet inte blir alltför dyrt bara... *s*

Inga kommentarer: