tisdag 21 september 2010

Workout

Godkväll!
Just nu känner jag mig både trött och... trött. Jag tog mig en sväng till vattenpalatset med finaste Nathalie för en simtur nu ikväll. Jag har kommit fram till att jag behöver ta tag i mitt liv och börja träna lite. Jag har så jäkla ont i både rygg och nacke emellanåt och eftersom min pappa propsar på att det beror på dålig muskulatur så får jag väl göra ett försök till att bli en muskelknutte nu då. :)
Det är dessutom både skönt och avkopplande att simma fram och tillbaka i svallvågorna efter alla racersimmare... *s*
Tog en tolvminutare i solariet också när jag ändå var på g, jag tänker intala mig att mina eksem kommer hålla sig borta om jag ger huden lite "sol". ;)

Jag sitter och leker ordlekar med en härlig kille, lyssnar på bra musik och laddar för att gå och lägga mig. I morgon måste jag åka in till skolan no matter what...



Mr Chocolate ringde nu ikväll och meddelade att han drar utomlands i morgon. Tänk om man hade ett så fartfyllt liv som han! Fast... Jag är jäkligt nöjd med mitt liv som det är ändå. Jag har åtminstone något som han inte har och som inte kan mätas i vare sig pengar eller status. ;)

Nu är det dags att hoppa i säng. Sov sött alla fina!
With love/Cecilia

Inga kommentarer: