onsdag 13 oktober 2010

Cecilia och onsdagen

Tjena!
Idag har jag varit på lägenhetsvisning. En ganska fräsch 2:a i Timmernabben. Och nej, det är faktiskt inte jag som ska flytta utan Nathalie. Det är dock alltid kul att titta på nya bostäder! :)

Jag tog bussen in till Kalmar för att luncha med ett par kära klasskompisar. Ann, svikaren som lämnade oss i Kalmar för Växjö, hade återvänt för att spendera en dag eller två i krokarna. Vi gick till Café Dream för varsin tacobuffé och hade hur mysigt som helst! Magmusklerna fick sig verkligen en workout vill jag lova. :)
Mamma och pappa fick sig finbesök när jag hämtat prinsessan hos Bibbi. Alltid välbehövligt!

Martin kom och besökte oss en sväng nu ikväll. Kelly tycker det är så roligt och han har tillräckligt med energi för att trötta ut henne en hel vecka framöver... *s*



Nu är det läggdags och jag har fått äran att sova tillsammans med Nathalie ännu en natt. Hon ska upp tidigt och jobba i grannbyggnaden så why not! :) Sleep tight!
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: