söndag 17 oktober 2010

Det där med skönhet

Jag kan känna mig lite bitter över människors naturliga skönhet. Jag kan komma på mig själv med att sitta med hakan hängande i knäet och bara råstirra på folk jag upplever jävligt snygga. Ja alltså, bilder på folk. I verkliga livet sneglar jag mest lite (vad jag anser) försynt på sådana typer... *s*

Vem skulle inte vilja kunna gå direkt upp ur sängen efter en hård natt och se sådär galet hypersnygg ut även om håret står åt alla håll och sminket kladdat ut sig? Tänk på dessa människor som lyckas och lägg till en fixad look på det. Resultatet blir ju nästan perfekt. Jäkla glädjedödare... *s*

Vi har nog alla någon vi avundas lite extra mycket helt enkelt. Någon vi beundrar av någon anledning. Jag är helt galen i Marilyn Monroe och hennes skönhet! Om den är naturlig eller ej kan väl diskuteras... *s*

Ser du också ut såhär morgonen efter en vild utekväll? Nej, precis vad jag trodde... *s*

Inga kommentarer: