tisdag 19 oktober 2010

Girls night in!

Hej på er!
Idag har vi haft en dag med teater igen! Gruppen färdigställde ett manus och rollerna tillsattes. Gissa vem som ska spela huvudrollen som den våldtagna och olyckliga tjejen som förlorar sitt barn och slutligen tar sitt liv? Ja just det, jag. Det där med tragiska roller kanske är mitt kall i livet? *s* Det är väldigt, väldigt roligt i alla fall! :D

Just nu sitter Nathalie i min soffa och väntar på att jag ska bli klar så vi kan ge oss ut i höstrusket och promenera iväg för att hämta upp Martina och slutligen ta sikte på Sannas lägenhet. Vi ska ha tjejkväll där i vanlig ordning, äta massa gott, prata skit och skratta magmusklerna i trim. Underbart! :D

Jag har inte mycket mer att uppdatera er om idag så jag avslutar med en härlig låt och önskar er en lovely kväll!
XoXo/Cecilia


Inga kommentarer: