måndag 11 oktober 2010

Hösten när den är som bäst

Jag och Kelly spenderade ett par timmar ute i friska luften efter mellanmålet. Det är inte klokt vad lite sol gör för själen! Luften är så frisk och kall att man liksom vaknar upp så fort man går utanför dörren. Det behövdes verkligen idag för den delen... *s*

Upp på cykeln och så drog vi iväg!
Miss Perfect :)
Bus på lekplatsen
Perfekt dag för invigning av mössa!
Vad vore en dag utan lite tjurigheter? *s*

Efter att ha mutat fröken Bångstyrig med en liiiiten chokladbit (ja, man kan ju inte vräka godis mitt i veckorna!) så höll hon sig faktiskt lugn hela affärsvistelsen. Inget snatteri, inga maratonlopp mellan kunder och hyllor och inget dåligt humör för mamma Cecilia. Jackpot!

Jag läste för henne ikväll i vanlig ordning, igårkväll var jag så hes att jag inte lyckades, men det var jäkligt ansträngande. Lät mest som en äldre man med lungbesvär men Kelly verkade nöjd. :)

Jag borde verkligen plugga ikväll men jag tror jag prioriterar sömnen. Går jag upp klockan sex i morgon hinner jag gå igenom alla satsdelar och ordklasser inför grupptentan innan bussen går klockan åtta. Kommer nog bli bra det här. :)

Nu ikväll fick jag det sms som jag gått och väntat på sen i lördags. Att så lite kan göra någon så glad är ganska fint faktiskt. Kanske mest berodde på att det var från en fin person för den delen... ;)

Dags att sova. Ha en underbar natt!
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: