tisdag 19 oktober 2010

Let's talk about TV-program!

Just precis nu tittade jag över axeln och gick se en gotländsk ambulansförare på TV:n, vältränad och tatuerad. Det borde vara förbjudet att orsaka hjärtflimmer såhär i början på veckan!

Jag har funderat lite men förstår mig faktiskt inte riktigt på tv-programmet Sveriges skönaste familjer. Vad är det som gör dessa familjer så ovanliga jämfört med många andra? Jag provtittade på ett avsnitt en gång med förstod inte riktigt poängen... *s*

The big bang theory däremot. Vilken underbar serie! Jag och Martina pratade om detta igår, hon håller nämligen inte med mig... Det tog lite tid innan jag fick mig själv att faktiskt titta på det, allt konstigt vetenskapligt snack fick mig liksom att hålla mig borta i tron om att det var något urtråkigt. Tji fick jag! Jag kan sitta här hemma och skratta så det ekar i hela kvarteret åt dessa galningar. :D

Galna men underbara!

Inga kommentarer: