söndag 10 oktober 2010

Livet på en söndag

Hej där!
Natten var helt underbar, sov som en prins och vaknade upp som en ny människa. Utan röst såklart... *s* Om jag anstränger mig till det yttersta kan jag prata korta meningar men jag tror och hoppas på att den kommer tillbaka i morgon om jag är totalt knäpptyst hela kvällen...

Jag saknar Kelly väldigt mycket idag. Jag kunde inte ringa och säga godnatt till henne igår så jag har inte hört hennes röst sen i fredags. Det suger... Tack och lov kommer hon ju hem idag och då blir det mys på hög nivå! <3

Vi sitter och tittar på reprisen av Idol nu, jag och Nathalie. Geir har precis sjungit sin tolkning av Lady Antebellums Need you now och han gjorde den förträffligt dåligt. Det konstiga är att juryn öser lovord över honom. Visst, han är en av de bästa i Idol det här året men just den här låten... Det gjorde liksom ont i hjärtat att han slaktade en så vacker låt...

Det finns en kille som har fångat mitt intresse väldigt mycket. Han är så himla härlig men det finns ett problem. Han är lite rädd för mig. Jag tror att det skrämmer honom att jag är så rättfram och självsäker men det gör honom liksom ännu mer intressant. Jag har dock lite överseende med att han befinner sig i en knepig situation men jag vet att mitt intresse är besvarat. ;)

Nu ska vi titta vidare på idolerna innan vi promenerar ut i det underbara höstvädret och hämtar min cykel. Life is good!
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: