söndag 24 oktober 2010

Mitt kall i livet

Hej på er!
Nu är jag äntligen tillbaka efter några dagars oförlåtlig frånvaro här på bloggen.
Min helg har varit en av de bästa på hela året! Här får ni ett gäng bilder som talar ett tydligt språk för vad vi sysslade med där nere i Skåneland. Enjoy! :)

På väg mot äventyret ägnade jag mig åt att skala clementiner...

En glad Cecilia med en lika glad roomie på hotellet. :)

Söta Mikaela

Under en kort repa på stan (som inte var stan) hittade jag Svampbob Fyrkant ensam och övergiven med en ölburk som enda sällskap. Titta så glad han blev av uppmärksamheten!


Vi övade på att gå på röda mattan med stil:

Jonna och Mickis var oförskämt glamourösa...

... något jag inte lyckades lika bra med...


Kvällens höjdpunkt:
En glad chef på Wallmans Salonger :)

En glad Mickis

Vivan och min roomie Christina

Vi fick hemliga rör som innehöll...:

Ballonger! :D


Kvällen på Wallmans avslutades med karaoke. Givetvis kunde jag inte hålla mig därifrån!

Jag och Jonna tjöt Lisa Nilsson, Freestyle och Kicki Danielsson så hela taket höll på att lyfta. Eller ja, något i den stilen... *s*


Och nu till mitt kall i livet! Detta är precis vad jag vill göra. Nothing less... *s*






En av showkillarna ville att jag skulle följa med honom hem framåt natten. Jag var kluven men gjorde det inte...
Jag var dock väldigt nöjd med att ha fått som jag ville. Jag såg, jag bestämde mig, jag lyckades. Ja, med att få kontakt med honom alltså... Jäkla trevlig kille, I have to say! :D

XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: