lördag 30 oktober 2010

Samveteskval

Hej på er!
Kelly och jag ska klä på oss och ge oss ut i friska luften för att få ordning på tillvaron lite. Vi har en del ärenden att uträtta och så har ju Hjulet lördagsöppet till på köpet! Det brukar alltid vara roligt att irra runt bland gamla grejer och fynda (eller inte fynda) billiga saker som dessutom sätts ner till halva priset dagar som dessa. :)

Idag ska jag göra något som jag väldigt sällan gör under mina barnhelger. Jag ska låta Kelly få sova hos sin mormor och morfar medan jag drar en sväng på maskerad. Ja, jag vet att jag har tjatat om den i några dagar nu men det skadar inte att friska upp minnet lite på er kära läsare. ;)
Poängen är att det känns en smula kluvet med tanke på att jag faktiskt förlorar en del timmar av min Kelly-helg. Å andra sidan hör detta till ovanligheterna och det lär dröja innan jag släpper iväg henne över natten igen. :) Tur att Kelly tycker det är så väldigt roligt i alla fall!
Det där jäkla samvetet alltså... *s*

Nåja, jag håller tummar och tår för att kvällen blir bra, både för mig och för ER!
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: