fredag 8 oktober 2010

Skolkare!

Hej på er!
Idag är det fredag och ni vet väl vad det innebär? FREDAGSMYS! I alla former. Fredagsmyset är det bästa på hela veckan och vi har olika sätt att utöva det. Jag är inte riktigt på det klara med hur min fredag ska bli än...

Jag vaknade när väckarklockan ringde idag och tog ett beslut om att stanna hemma. Jag är egentligen inte så sjuk att jag inte skulle klarat av att åka in till Kalmar men jag tycker verkligen inte att det är någon höjdare att sitta och snora och snörvla på bussen bland allt folk. Huvudet känns fortfarande uppstoppat med bomull och föreläsningen vi skulle ha handlade om satsdelar - något jag lika gärna kan gå igenom hemma... Ja, idag skolkar jag lite.

Jag ska måla färdigt det sista i köket och fräscha upp mig lite. Jag har lovat att laga mat till familjen idag som en avskedsmiddag för lillebror som flyttar i morgon, så jag ska släpa med mig mamma ut till affären sen.

Här bjuder jag på en härlig partylåt och önskar er alla en underbar dag!
XoXo/Cecilia




Inga kommentarer: