onsdag 27 oktober 2010

Sol i sinne...

Hej på er!
Jag har, som ni kunde läsa i gårdagens inlägg, bestämt mig för att göra den här dagen till en bra sådan! Det började bra med ett gulligt sms (det kanske bara var menat som en artig gest men jag valde att se det gulliga i det, han tänkte ju på mig! *blink*) men följdes tätt med monsterutbrott och stress. Så fort prinsessan var avlämnad hos sin kära dagmamma promenerade jag dock bort till Vattenpalatset för lite fusksol.
Femton minuter senare kom jag ut som en ny människa och promenerade snabbt hem igen.
Nu är magen full med smarrig frukost och jag funderar på att sätta på lite kaffe innan jag tar tag i pluggandet...

Min kusin Kevin fyller år idag, så vi säger grattis grattis! :) I eftermiddag ska vi alltså till Timmernabben på kalas men dessförinnan har jag en dejt med tandläkaren. Operation lagning av sista tanden ska avklaras samt betalning och fattiglappsångest. Hemska, hemska tandläkare som ska suga ut varenda krona ur plånboken!

Kelly kröp upp i mitt knä i soffan nu på morgonen och sa:
"Mamma, vet du en sak?"
"Nej" svarade jag.
"Jag älskar dig!"
Man smälter lika mycket varje gång. <3

Nu måste jag börja skriva på min hemtenta. Jag är väl sist ut från startfältet som vanligt men jag lär klara detta lika galant som allt annat. Om inte så är det ju faktiskt bara att komplettera eller göra om den. Piece of cake! ;)
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: