tisdag 26 oktober 2010

Thumbs down

Hej på er!
Gårdagen blev en bra dag trots extrema humörssvängningar och stress. Passade på att baka massor av cupcakes när Kelly var på dagis. Dessa tog vi med oss hem till päronen för födelsedagsfika. :)
Fick en jäkla massa nya blommor till mina fönster, lite ljus, cider och popcorn till kommande myskvällar, ett jättefint halsband och till sist: en piercing! I början på nästa vecka åker jag alltså in och sticker nålar i mig. Smärtsamt med oh så snyggt! Vart ska jag då sticka mig undrar kanske ni?
Bröstvårtan
, säger jag! :)

Som en bra avslutning på dagen så ringde mr Chocolate. Jag har haft oturen att missa de senaste samtalen men nu fick vi tillfälle att prata. Och pratade gjorde vi i nästan en och en halv timme! Han är ett riktigt lyckopiller och jag hoppas verkligen han lyckas komma loss i helgen när han är på Öland o jobbar. Det skulle vara så roligt att få träffa honom igen! :D


Jag har väldiga problem med min pms. Det känns som om det bara bli värre och värre för varje månad som går och jag mår jättedåligt! Inte nog med humörssvängningar á la skratta-gråta-skratta-gråta-skrika av vansinne-skratta-gråta, jag känner mig dessutom som en stor, enormt ful och uppblåst valross. Visst visst, det är säkert precis så som alla känner sig vid den här tiden på månaden, men jag har aldrig lidit särskilt mycket av pms innan. Jag har blivit på dåligt humör och så men det här med att känna sig extremt nedstämd och värdelös är liksom inte min grej. Jag gillar det verkligen inte!

Vaknade upp när klockan ringde vid halv sju och insåg att jag borde stanna hemma. Visst, jag missade redovisningen men den tar jag gärna igen vid ett senare tillfälle. Allt för att få vila upp sig lite... *s*
Lämnade av Kelly på dagis vid kvart i åtta och åkte direkt hem till min varma säng igen. Jag gjorde dock lite nytta innan jag somnade om, så planeringen för hemtentan är på god väg att bli klar. :)

Nathalie kommer nog på fika idag efter jobbet. Sparade några cupcakes som vi ska smälla i oss. :D Innan det är dags för Kelly att hämtas så ska jag nog ta en lång promenad. Det kan nog behövas med tanke på den gigantiska obalansen mellan äta-motionera... *s*
Ha en härlig dag!
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: