onsdag 6 oktober 2010

Untz untz untz

Heej!
Tjejkvällen var precis lika lyckad som alla andra tjejkvällar. Det är inte klokt hur trevligt man kan ha det med tonfisksallad, kaffe och Kungarna av Tylösand. Martina kände vibbarna och kom förbi en sväng hon också. Tack för att ni finns! <3

Jag börjar bli förkyld. Jag som inte varit sjuk på evigheter börjar långsamt förfalla. Bihålorna dunkar i takt med musiken i högtalarna och huvudet känns stoppat med bomull. Stackars, stackars mig... *s*

Jag pratade med mr Chocolate tidigare idag. Han kommer och går lite som han vill men det gör faktiskt inte så mycket. Jag har lärt mig vart jag har honom nu och det känns bra! Man får ta det för vad det är och så länge man inte lägger för mycket energi på det så blir det heller aldrig något negativt.
Han ska visst ner till Kalmar och spela i slutet av oktober och jag erbjöd honom sovplats här. Vi får väl se om han vågar. Haha! ;)

Nu ska jag bädda ner mig och hoppas på att bihålorna inte överröstar min skönhetssömn. Om nu bihålor kan rösta överhuvudtaget... *s*
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: