måndag 25 oktober 2010

Visste ni att...

... jag fyller år idag! :) Tjugotre jäkla år och ett år närmre döden.

För varje år som går så känner jag mig mer och mer... besvärad(?) av att folk måste uppmärksamma mig. Det var ju en sak när man var liten och spänt låg i sängen och väntade på att mamma, pappa och hela folksamlingen skulle komma in och sjunga och kasta presenter på mig, när mamma bakade tårta och skötte allting. Nu måste man ju sköta allt själv och ingen kommer in och sjunger på morgonen. Tack och lov för det förresten... *s*

Nej idag tillverkar jag cupcakes och släpar med mig Kelly till päronen för lite födelsedagsfika. That's it. Jag har önskat mig en speciellt sak och det ska bli spännande att se om jag får som jag vill. ;)
Först ska jag dock fira min födelsedag med ett tandläkarbesök... *s*
Ha en fin dag!
XoXo/Cecilia

Cecilia Brötte - äntligen en fullt tillåten gäst på Harrys! ;)