torsdag 7 oktober 2010

Written in the stars

Hej på er!
Idag har jag en ledig dag. Välbehövligt kände jag när jag vaknade med världens nästäppa... Härliga förkylningar! Jag ska ta mig i kragen, måla färdigt köksbordet och påbörja måla stolarna en andra gång. Det blir så himla fint! :)

Här ska ni få höra på Tinie Tempahs nya låt, en mycket bra sådan dessutom! Jag kunde inte hitta någon video så ni får tyvärr nöja er med en tråkig stillbild... *s*


Jag ringde min mamma idag och frågade om de glömt bort mig. Vissa perioder kan det gå närmare en vecka innan vi hörs av och då börjar det kännas jobbigt. Jag är en riktig mammagris och vet inte riktigt hur jag skulle klara mig utan henne... Vi planerade in en avskedsmiddag för min lillebror som flyttar till Jönköping på lördag. Känns tråkigt! Han har åtminstone köpt en bäddsoffa för min skull (ja, det var precis så han sa) så jag har boende klirrat om jag skulle få för mig att åka till Jönköping någon gång. :)

Nu ska jag kolla kameror, jag kan ju inte gå omkring hela hösten utan att kunna knäppa en enda bild!
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: